11 juni 2012

Har jag sagt att JVLMK?





9 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Inte en aning eftersom jag inte förstår sådana där långa förkortningar men Ukraina har nyss gjort 2-1 så jag behöver uttrycka min FRUSTRATION någonstans.

Sus sa...

Även om han inte varit Sveriges fotbollskung och fortfarande bott i Rosengård?

Realisten sa...

Nilla: Ja, frustration är bara förnamnet här också.
Sus: Ja. Ännu hellre då.

Realisten sa...

Tillägg: Jag brukar inte VLMM utifrån vad de gör och var de bor. DKBF.

Singelmamman sa...

Ja du har sagt det. Och jag kan förstå det lite. Men själv sneglar jag hellre på Mellberg. JVNLMDK. När jag tänker efter.

Småländskan sa...

JSHVLMM...men han ska ju sluta nu, så det är nog försent.
Satansjävlarförbannadeskithelvete, säger jag bara... och det betyder bara AttViFörlorade! MDKIBF.

Sus sa...

JVBLMHJ

Fru Venus sa...

Jag har alltid undrat om den där näsan kan göra lite extra nytta i vissa situationer...

Shamrock sa...

Fru Venus: haha